shapka 2014

Ярмолинці Православні
П`ятниця, 19.04.2024, 15:58
cмт. Ярмолинці. Парафія Преображення Господнього УПЦ КП...
Меню сайту
Опитування
Оцініть сайт
Всього відповідей: 262
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Настоятель парафії

Митрофорний протоієрей Миколай Ковалик. Адреса: вул.Чапаєва 51.тел.2-15-71
Друзі сайту

 Село Мшанець, що на Теребовлянщині

Копичинці - інформаційно-розважальний портал міста над Нічлавою

 Храм Преображення господнє

cerkva.te.ua

Село Молодків. Неофіæйний сайт села Молодків

Вас вітає парафія Всіх Святих Землі Української bogoslov.cv.ua Текст заміщення

Головна » Архів матеріалів


Дорогі браття і сестри!
Шановні співгромадяни!

Христос Воскрес!

Бачачи посилення у світі та в Україні спроб не лише пропагувати одностатеві відносини, ясно заборонені Богом як гріховні, але й надавати їм статус законних, а також констатуючи намагання всіляко обмежити право публічно критикувати содомський гріх, звертаюся до віруючих та всього суспільства із закликом піднести свій голос проти цих небезпечних явищ.

Гріх одностатевих відносин, як і всі інші гріхи, присутній в людстві віддавна, але це не може слугувати його виправданням і не робить його нормою.

Бог створив людину як чоловіка й жінку, благословивши їх єднатися у сім’ю. Сім’я (родина) є основою суспільства, має на меті збереження дару любові, народження та повноцінне виховання дітей, сприяє збереженню суспільної моралі.

Одним з елементів сімейного життя є сексуальні відносини, як вияв любові між чоловіком і жінкою та спосіб продовження людського роду. Сексуальні відносини не можуть бути безвідповідальними та не повинні розцінюватися тільки як спосіб задовольнити свої потяги. Біблія однозначно свідчить, що сексуальні відносини між представниками однієї статі протиприродні та є злом.

Такого ж погляду на неприродність та гріховність одностатевих відносин дотримуються і всі традиційні релігії.

Дехто намагається переконати суспільство, що одностатева сексуальність є вродженим варіантом норми. Насправді ж такий гріховний потяг не є ні вродженою особливістю певної людини, ні варіантом нормальної статевої поведінки, доказом чого є навіть анатомічний устрій людини.

З релігійної точки зору одностатева сексуальність є наслідком особистого вільного, але помилкового, вибору людини та проявом глибоко вкоріненого у ній гріха. Тому, як і всякий гріх, цей гріх, з Божою допомогою, людиною може бути подоланий. І першим кроком до цього має бути визнання неприродності й гріховності одностатевих сексуальних відносин.

Віруючі не мають і не повинні мати ненависті або упередженого ставлення до осіб, які мають гомосексуальні потяги, але релігійні люди не можуть і не повинні миритися з гомосексуалізмом, іншими аморальними діями та їхньою пропагандою, як явищами духовного й суспільного життя.

Незважаючи на будь-які рішення чи закони, вимоги чи погрози з боку сильних світу цього Церква, слідуючи Божественному Одкровенню стверджує незмінність негативного ставлення до пропаганди і виправдання гомосексуалізму, в тому числі шляхом проведення «парадів гордості», адже цей тяжкий гріх однозначно засуджений Богом, про що не раз ясно свідчить Священне Писання.

Таке негативне ставлення не означає пропаганди ненависті чи заклику до гоніння на осіб, які уражені вказаним гріхом, бо однією зі свято-отецьких настанов є обов’язок ненавидіти гріх (злі вчинки), але самого грішника (того, хто чинить зло) – любити і допомагати йому виправитися.

Церква дуже стривожена спробами прийняти в українському парламенті закону, який би забороняв так звану дискримінацію за «сексуальною орієнтацією». Причин для цієї тривоги дві.

Найперше – такий закон стане лише початковим кроком до встановлення в Україні «одностатевих шлюбів», як це вже сталося в інших країнах. За даними соціологічних опитувань 95% жителів України виступають проти такого законодавства.

По-друге, таке законодавство вестиме до переслідування, в тому числі кримінального, тих, хто публічно критикує гомосексуалізм. Доказом цього є історія прийняття та застосування подібних законів у інших країнах, коли під виглядом «захисту прав гомосексуалістів» порушуються фундаментальні права людини – право на свободу совісті та на свободу слова. По суті таке законодавство дає в руки меншості інструменти для дискримінації більшості та гонінь на Церкву через її переконання.

Слід підкреслити, що ані в міжнародних загальнообов’язкових документах, ані у спільних законах Європейського Союзу немає норм, які би зобов’язували Україну приймати подібний закон.

Враховуючи все це, Київський Патріархат, разом з іншими християнськими Церквами та релігійними організаціями в Україні, звернувся до парламентарів з проханням відхилити так званий «антидискримінаційний» законопроект, як такий, що насправді спрямований на дискримінацію незгідних з пропагандою гомосексуалізму.

Необхідно також нагадати всім, а особливо – законодавцям, про засудження Богом Содому і Гоморри на зруйнування, а також про анафему (відлучення від Церкви), якій апостол Павло піддав коринфського кровозмісника – чоловіка, що взяв собі мачуху за дружину (див. Перше послання до Коринфян, розд. 5).

Як Предстоятель Київського Патріархату, я зобов’язаний нагадати: кожен православний християнин, який публічно підтримує та схвалює «узаконення» содомського гріха, підпадає під про ... Читати далі »

Переглядів: 535 | Додав: Православна | Дата: 26.05.2013

Сьогодні у третій день Великодніх свят, на подвір"ї нашого храму,відбувся Третій щорічний фестиваль "Подільська гаївка". Пропонуємо Вашій увазі невеличкий фоторепортаж.
                                                                           

                                                                              

                                                                             

                                                                              

                                                                              

                                                                                
                                                                              



Переглядів: 584 | Додав: Православна | Дата: 07.05.2013

Вітаємо з Хрещенням та Миропомазанням

Тройніцьку Єлезавету Сергіївну

народжену 30 листопада 2012 р. Б в родині Сергія та Марини. Вітаємо рідних та хресних батьків Тимчишену Тетяну, Козак Сергія, Юрковську Іванну, Захарчук Олександра Бажаємо виховати довірене Вам духовне диття доброю практикуючою християнкою!



 
Переглядів: 557 | Додав: Православна | Дата: 06.05.2013

З Воскресінням Христовим щиро Вас вітаю!

Жити в радості й любові від душі бажаю!

Запашною нехай буде Великодня Паска

І до віку буде з Вами світла Божа ласка!

Хай Божа матір Вас охороняє,

А Дух Святий здоров'я посилає.

Господь дарує Ангела з небес!

- Христос Воскрес!

- Воістину воскрес!

Переглядів: 528 | Додав: Православна | Дата: 06.05.2013

Щиро вітаємо маленьких парафіян з Хрещенням та Миропомазанням

Торбінську Марію Володимирівну

Народжену 11лютого 2013 р. Б в родині Володимира та Анни. Вітаємо рідних та хресних батьків Мартиненко Олександра та Діяментович Лесю. Бажаємо виховати довірене Вам духовне диття щирою практикуючою християнкою.


                                                                        

Понамаренко Тимура Денисовича

Народженого 16 квітня 2013 р.Б в родині Дениса та Юлії. вітаємо рідних та хресних батьків

Гончарук Вадима,Снятинського Андрія,Паламарчук Лілію Пучковську Уляну.Бажаємо виховати довірене Вам духовне диття добрим та практикуючим християнином.

 


                                                                            

Переглядів: 567 | Додав: Православна | Дата: 06.05.2013

Від 18 березня до 4 травня триватиме Великий піст. У цей час згідно традицій Православної Церкви та церковного Уставу християни обмежують себе в їжі, а також намагаються уникати в своєму житті того, що віддаляє людину від Бога.

Протягом посту християни не повинні вживати в їжу продукти тваринного походження – м’ясо, молоко, яйця та вироби, що їх містять. Великий піст відноситься до суворих постів, а тому за церковним Уставом під час нього не повинна вживатися риба, крім свят Благовіщення (7 квітня) та Входу Господнього в Єрусалим (8 квітня). Обмежується також вживання олії, яку Устав дозволяє лише у суботу та неділю. На час посту ті, хто перебувають у шлюбі, повинні утриматися від статевих відносин.

На практиці більшість християн дотримуються більш помірного посту, тобто вживають рибу і олію (крім середи і п’ятниці). Є також ряд обставин, які дозволяють людині послаблювати свій піст – хвороба, важка фізична праця, похилий вік, перебування в дорозі. В таких випадках суворість посту може бути послаблена – наприклад, може вживатися молоко – але для цього необхідно звернутися за благословенням до священика, разом з яким визначити міру послаблення посту. Також від посту звільняються вагітні жінки, малі діти та ті, хто з вагомих причин не має можливості сам обирати, чим йому харчуватися – наприклад особи, які перебувають у відрядженні.

Протягом посту можна вживати продукти рослинного походження – картоплю та вироби з неї, різного роду супи та каші, консервовані та квашені овочі (помідори, огірки, капусту, тощо), консервовані салати. Не бажано вживати майонез, до складу якого входять яйця, але можна вживати різні види харчового маргарину (без домішок молокопродуктів). Загалом пісна їжа повинна бути простою (наприклад, в наших умовах важко назвати пісними продуктами ананаси чи омарів), а її вживання помірним (бо об’їстися можна і печеною картоплею).

Якщо Вас протягом посту запросили на відзначення дня народження або інше святкування, пов’язане зі святковим столом, і Ви не можете відмовитися – по можливості попередьте господарів про те, що Ви дотримуєтеся посту. Якщо цього не можна зробити – намагайтеся їсти тільки ті страви, які дозволені в піст, а якщо таких немає – то зовсім небагато тих, які стоять поруч з Вами. Під час святкової трапези не потрібно без прохання інших самім розповідати про те, що Ви постите, привертати увагу до цього або дорікати іншим за недотримання церковних уставів.

В піст також не потрібно вживати алкогольні напої, особливо міцні – горілку, коньяк, тощо. Лише у суботу та неділю, а також на свята дозволяється випити трохи вина.

Дотримуючись посту потрібно пам’ятати, що він відрізняється від звичайного голодування своєю духовною складовою. А тому той, хто постить, повинен більше уваги приділяти своєму духовному життю: молитися в храмі та вдома, читати Святе Письмо та християнську релігійну літературу, обмежити все те, що відволікає від спілкування з Богом – перегляд телепрограм, слухання радіо, відвідування розважальних заходів. Якщо хтось перебуває у сварці чи тримає на когось гнів – необхідно примиритися з цією особою, бо гріхи гордості, гніву, осуду, ненависті, злоби позбавляють того, хто постить, всіх плодів його праці.

Якщо є можливість, то бажано було б протягом посту щодня бувати у храмі, хоча б на короткий час – для того, щоб помолитися і попросити у Бога допомоги у проходженні цього духовного і тілесного подвигу. Необхідно також щонеділі бути зранку на Божественній літургії, а по можливості відвідувати й інші богослужіння, розклад яких ви можете довідатися в самому храмі. Православному християнину протягом посту також обов’язково потрібно прийняти хоча б один раз таїнства Сповіді і Причастя.

Бажаємо всім допомоги Божої у постуванні!

Переглядів: 548 | Додав: Православна | Дата: 18.03.2013

«Прощайте, то простять і вам»

— Біблія (Лука 6,37)

17 березня в 2013 році відзначається Прощена неділя. Традиційно в цей день прийнято просити прощення у Господа і всіх людей, які оточують людину. З Прощеною неділею пов'язаний ще один церковний звичай — читати на літургії Нагірну Проповідь Євангелія, де сказано, що людина повинна прощати образи ближніх і намагатися примиритися з ворогуючими.

«Якщо ви будете прощати людям гріхи їхні, то простить і вам Отець ваш Небесний, а якщо не будете прощати людям гріхи їхні, то й Отець ваш не простить вам провин ваших»

— Біблія (Матв. 6,14-15)

Прощена неділя вважається першим кроком до дотримання Великого посту, тому її відзначають в останню неділю до початку цього посту. Уже в цей день віруючим забороняється вживати в їжу продукти тваринного походження. Після вечірньої служби в церкві відбувається спеціальний обряд прощення. Він полягає в тому, що всі люди, що знаходяться в храмі, просять вибачення один у одного, так як у Великий піст треба вступати з чистою душею.

Переглядів: 727 | Додав: Православна | Дата: 17.03.2013

Наша парафія збагатилась ще одним маленьким парафіянином. Таїнство Хрещення та Миропомазання прийняв
 Лещенко  Ростиславчик!

 


народжений 9 листопада 2012 р. Б
Вітаємо рідних та хресних батьків. Бажаємо виховати довірене їм духовне диття добрим практикуючим християнином!


Переглядів: 547 | Додав: Православна | Дата: 12.03.2013

Дорогі молодята, Володимир та Ріта!


Всього сьогодні у Вас багато: друзів, посмішок, квітів, привітань, але одна тепер у Вас дорога, одна мрія, одна любов.
Цей день вже не повториться, то ж зумійте це щастя цінувати і крізь роки це відчуття в серцях зберегти. Дай Вам Боже ще сильніше закохатись, з посмішкою дні за днями зустрічати, з терпінням одне до одного ставиться і пробачати.
У Ваших руках Ваша доля – єдина і священна.
З законним шлюбом Вас вітаємо!
Всього Вам доброго бажаємо!
Великого щастя, довгих подружніх років! Господнього Благословення!







Переглядів: 808 | Додав: Православна | Дата: 12.03.2013

На 40-ий день після народження Ісуса Христа Марія та Йосиф виконали закон, про який йдеться у Старому Завіті і який постановляв, що на 40-ий день після народження хлопчика, а на 80-ий — після народження дівчинки кожна мати мала принести до дверей святині однорічне ягня на цілопальну жертву, як знак визнання над собою найвищої Божої влади і подяки, а голуба – як жертву за гріхи. Після цього жінка вважалась очищеною. Цей же закон приписував, що первородного сина треба було принести до святині та пожертвувати Богу.

Ця подія описується у Євангелії. Як сказано, у той час збулась передбачена Богом зустріч Христа з праведним Симеоном. Ось як описує нам той день св. євангелист Лука: «Йому (Симеонові) було відкрито Святим Духом, що не бачитиме смерті перш, ніж побачить Христа Господа. Він прийшов Духом у храм. І як батьки вносили дитя Ісуса, щоб учинити над ним за законним звичаєм, він узяв його на руки, благословив Бога й мовив: "Нині, Владико, можеш відпустити слугу Твого за Твоїм словом у мирі, бо мої очі бачили Твоє спасіння, що Ти приготував перед усіма народами; світло на просвіту поганам, і славу твого люду – Ізраіля» (Лк. 2, 26-32).

Стрітення Господнє за Юліанським календарем відзначаємо 15 лютого (за Григоріанським — 2 лютого). 

На празник Стрітення, за традицією, вірні посвячують в церкві свічки, які несуть до своїх домів як символ світла і очищення.

Празник Стрітення Господнього входить до дванадцяти найбільших церковних свят. Урочисто його почали відзначати з кінця V ст., хоча згадки про його святкування у Єрусалимі датовані уже другою половиною IV ст.

Першу згадку про святкування празника подає паломниця С. Етерія у своєму щоденнику, де називає його «40 днем після Богоявлення». Його святкування описує так: «Сороковий день після Богоявлення святкується дійсно з найбільшою урочистістю. Цього дня йде процесія до храму Воскресення, де всі збираються на Літургію. Правиться за приписаним порядком з найбільшою урочистістю, наче на Пасху. Усі священики проповідують і також єпископ. Усі вони пояснюють текст Євангелія, де говориться, що 40 дня Йосиф і Марія принесли Господа до храму" (Гл. 26).

Переглядів: 558 | Додав: Православна | Дата: 15.02.2013

« 1 2 3 4 5 ... 28 29 »
Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Наші реквізити
Рахунок №26001052402427
Храм Преображення Господнього
УПЦ Київського Патріархату
Код 25889374
Банк:
Хмельницька філія Приватбанку
МФО 315405
м.Хмельницький
Міні-чат

Copyright MyCorp © 2024 Сайт управляється системою uCoz